Po keletos nesėkmingų žūklių šiais metais (pavygdavo sužvejoti tik smulkmės), pirma normalesnė žvejyba pasitaikė Nemune. Pagrindiniai rezultatai matosi nuotraukoje:

Starkis ir karšis

Na bet apie viską nuo pradžių.  Jau nuo penktadienio ryto su bendradarbiu Kęstučiu svajojome apie šią žūklę. Po darbo tik užkandome ir išlėkėme į Rusnę, pakeliui tik užsukome pas mano močiutę, malkų, kad naktis nebūtų tokia šalta ir galėtume maisto pasigaminti. Kandangi Rusnėje gyvena mano draugės, Ilonos, tėvai, tai tuo pačiu ir Ilona užvežiau pas tėvelių pasisvečiuoti.

Vietos ieškoti teko netrumpai. Vienviečių vietų galima rasti nemažai, tačiau, kad tilpti tryse (prie mūsų prisijungė dar ir draugės brolis Edgaras), reikia pasistengti. Skirvytėje labai didelė srovė, negelbsti nei 5 uncijų švinas, na o kandagi, mes norėjome žvejoti su pašarais, tai teko ieškotis ramesnės vietelės. Tokią radome Atmatoje, pora km nuo Rusnės vaziuojant link Uostadvario.

Penktadienio vakaras buvo ganėtinai ramus, pora kibimų, tačiau tuščių. Naktis taip pat išsvajotų rezultatų nedavė. Pirma žuvis – karšis (0.65 kg) užkibo jau prašvitus, apie pusę 7 ryto ant mėšlinių sliekų ir musės lervų sumuštinio. Tačiau iki 11 val. toje vietoje daugiau nieko, iškyrus pora pugžlių ir plakių, suvilioti ir nepavyko. Teko keisti vietą.

Kitą žvejybos vietą pasirinkome, jau Uostadvaryje, visai netoli uosto. Čia ir pavyko pirmą kartą gyvenime pagauti starkį (mažiukų neįskaičiuoju). Pirma kova su starkiu paliko malonių prisiminimų. Nors nelabai didelis, tik 1,2 kg., bet kovojo rimtai.

Tą dieną didesnių laimikių nebepasitaikė. Naktiniu slieku susigundė pora ešerių. Na, o ant kukurūzų užkibo keletas kuojų bei ramybės nedavė plakiai.

Vėjas: pietvakarių, 4-5 m/s
Oro temperatūra: 14 C (naktį), 23 C (dieną)
Slėgis: 1022 hPa , kylantis
Masalai: naktiniai, mėšliniai sliekai, musės lervos, kukurūzai